تنظیمات پارامترهای کنترل میدان، تنظیمات پارامترهای یکسو کننده کنترل توربین، تنظیمات رمپ شروع و توقف (باز و بسته شدن گیت ورودی)
بررسی منبع AC، منبع DC، علائم هشدار، مراحل تایید و لغو، نشانه های وضعیت ایزولاتورها و بریکرها. شروع سفارش
تمامی نمودارهای عملکرد ژنراتور قابل مطالعه است
گروه برداری از ترانسفورماتور سیستم همراه با آزمایش بدون بار و آزمایش اتصال کوتاه برای ترانسفورماتور های پله بالا و پست بررسی می شود
رله های دیفرانسیل را می توان با خطاهای مقاومتی یا خطاهای تریم ایجاد شده در داخل مناطق حفاظتی آزمایش کرد.
توزیع بار را می توان با استفاده از ترانسفورماتور های کمکی تغییر داد تا جریان ها را در محدوده های معین نگه دارد. این را می توان با استفاده از خطوط موازی که در آن پارامترهای خط متفاوت است، مطالعه کرد. (برای مثال توسط کانکتورها در ماژول انتقال مرتب شده است).
عملکرد ژنراتور در حالت پایدار و شرایط دینامیکی را می توان برای انواع مختلف بار مطالعه کرد.
تفاوت بین کنترل دستی و اتوماتیک ولتاژ = کنترل توان راکتیو.
تفاوت بین کنترل دستی و اتوماتیک سرعت = کنترل توان فعال.
سرعت کنترل میدانی در برابر ثبات. بهینه سازی بهره و ثابت های زمانی کنترل کننده های ولتاژ و جریان.
تمام رله های حفاظتی را می توان به طور جداگانه با یا بدون بار توسط یک ترمینال 18 قطبی داخلی (واحد تست) آزمایش کرد که آزمایش جداگانه هر حفاظت را ممکن می کند، همچنین زمانی که شبیه ساز کامل تحت عملکرد عادی باشد.
ویژگی های المان های راه اندازی بیش از جریان و تحت امپدانس را می توان با استفاده از بارها به دست آورد و تغذیه سیستم تحت حفاظت امپدانس ارائه شده است.
نقشه های امپدانس را می توان به راحتی محاسبه کرد تا اطلاعاتی را برای یک طرح گزینش پذیری بهینه حفاظت ارائه دهد.
با استفاده از یک حلقه تغذیه اصلی از یک سر می توان روش های مختلف حفاظت را مطالعه کرد، به عنوان مثال. استفاده از رله های جهت دار روی جریان یا رله های غیر جهت دار با باز شدن لحظه ای شبکه اصلی.
خصوصیات قطع یک رله امپدانس اصلاح شده را می توان با آزمایش تعیین کرد.